Saturday 21 October 2017

Free Forex Trading Rom Live Webkamera


Tråd: Live Forex Trading Room Webkamera Live Forex Trading Room Webkamera Hei Alle, ville bare invitere alle å komme og se meg handle live på vår traderoom webcam. Jeg handler markedet daglig hver dag for et publikum på opptil 200 pro forex-forhandlere daglig i en online traderom og i vår fysiske traderom i Malibu. Dette ville være en flott mulighet til å oppleve en operativ live forex trading rom i aksjon. Hvis det ikke var en liten forsinkelse, ville du kunne følge våre samtaler, men du vil lære mye bare ved å stoppe forbi. Traderoom timer er mandag-torsdag 8: 30-middag. Igjen, dette er helt gratis, bare kom og se oss handel og lytt til våre samtaler og analyser. Jeg ville være interessert hvis noen vet om noen andre som tilbyr en traderoom-kamera .. Også, hvis du slutter med, vennligst kommenter i denne tråden dine tanker, takk alle .. gode handler, BotLIVE TRADING ROOM Praksis gjør perfekt, umiddelbar tilbakemelding gjør praksis effektiv. Handel Live daglig fra 9:00 til 4:00 EST tid med Live Traders team, studenter og gjestehandlere. Levende handelsrom er avgjørende for å vokse som handelsmann, da de tillater umiddelbar tilbakemelding, nettverk og læring fra en rekke individer med ulike erfaringsnivåer. Det gir deg også muligheten til å vitne til den emosjonelle rutsjebanen handel kan være. Ved hjelp av våre proprietære handelsmønstre og unik formel, kan vi hjelpe deg ved å gi deg en handelskant mens du overvåker din evne til å bruke informasjonen vi underviser effektivt. Live Trading kan hjelpe deg med å bygge bro over denne erfaringen ved å la deg lære på stedet fra bransjens beste, samtidig som du sparer mye tid og mulige tap. Tillat at nettverket ditt blir din nettoverdi. BLI MED EN AV VÅRE LIVE ROM I DAG, OG HER ER DET HVA DU KAN FORVENTE 1. Virkelig handel og realiserte resultater, inkludert alle tap. Oppføring, stopp og målmeldt - oppdatering i sanntid på ledelsen. 2. Virkelige følelser: Vi er ikke skuespillere eller markedsførere, vi er handelsmenn. 3. Virkelig utdanning på ulike temaer daglig. 4. Virkelig støtte: En sann fellesskapstilnærming til læring. 5. Virkelig aktivitet: du kan forvente 5-10 handler på rommet per dag. Mer aktivitet betyr mer praksis. 6. Vi er spesialister på å markedsføre markedet åpent. På LiveTraders var jeg endelig i stand til å oppleve tankesettet av en profesjonell handelsmann Anmol og Jared gjorde alt lett tilgjengelig og lett å forstå. PTS-kurset (som inkluderer handel og psykologi i handel) og strategiklassen var bakkenbrytere. Jeg har lært å tolke markedene fra et fagperspektiv og oppdaget hvor min personlighet passer inn i handelsscenen. Et friskt, profesjonelt og vennlig miljø for å lære og vokse, jeg er en LiveTrader - John Cameron Jeg var deltidspraktiker i 10 år. I løpet av denne tiden tok jeg flere kurs med flere selskaper, men min handel ble aldri forbedret. Jeg begynte bare å tjene penger da jeg kom med LiveTraders. Takket være innsatsen til Anmol og Jared - Marco Dallara Endelig en tjeneste som er ærlig, sannferdig og gjennomsiktig. Etter å ha blitt med i Team LiveTraders, tok karrieren min en ny vei. Jeg var i stand til å gjøre overgangen fra handel som en hobby til slutt å handle som en karriere. Kan ikke takke laget nok. holde det oppe - Karan Dewan Takk til Livetraders Jeg er endelig en konsekvent handelsmann, med dem jeg lærte å tenke, utvikle og følge en strategi som jeg bruker til å veilede handelen min. Min fremtid er i mine hender nå :) Anbefaler dem til alle som ønsker å handle og generere inntekt. - Joao Cabrita BLI MED EN AV VÅRE HANDELSOMRÅDER I DAG, OG SOM EN BONUS, GJELDER DU GRATIS TILGANG TIL DINE LIVE HANDELERE Månedlige PRO WEBINAR-SERIER FOR EN BEGRENSET TID (247 VÆRDI) Reproduksjon Kjøp Basketball Tryp NBA Billig Nba Trjer Basketball Klær KjøpLive Forex Traderoom Webcam Hei Alle, ville bare invitere alle til å komme og se meg handle live på våre traderoom webcam. Jeg handler markedet daglig hver dag for et publikum på opptil 200 pro forex-forhandlere daglig i en online traderom og i vår fysiske traderom i Malibu. Dette ville være en flott mulighet til å oppleve en operativ live forex trading rom i aksjon. Hvis det ikke var en liten forsinkelse, ville du kunne følge våre samtaler, men du vil lære mye bare ved å stoppe forbi. Traderoom timer er mandag-torsdag 8: 30-middag. Igjen, dette er helt gratis, bare kom og se oss handel og lytt til våre samtaler og analyser. Jeg ville være interessert hvis noen vet om noen andre som tilbyr en traderoom-kamera .. Også, hvis du slutter med, vennligst kommenter i denne tråden dine tanker, takk alle. Money Management er alt .. høres bra ut, hva mener du med en liten forsinkelse, hvor mye takk Fôrforsinkelsen kan forhindre at du faktisk følger scalping-bransjene, men du vil fortsatt kunne lære mye. dvs. Hvordan handle med quottriadsquot. Mange handelsfolk skjønner ikke at valutaparene bør omsettes i grupper på tre. For eksempel eurusd, usdjpy og eurjpy makeup en triad. Hvis du multipliserer dagens pris på eurusd til prisen på usdjpy, får du prisen på eurjpy. Denne korrelasjonen kan brukes slik at du vet nøyaktig hvilket par som skal handle. I tillegg vil du være vitne til alle våre live samtaler og hvordan vi håndterer evry-handel. gode handler, Sam Money Management er alt .. Vi er en operasjonell forex traderoom. Jeg legger mitt rykte på linjen DAGLIG. Alle mine samtaler blir offentliggjort i sanntid. Det jeg tilbyr for alle, er å komme og se selv. Alle samtaler blir gjort live i live ny-sesjonen. Jeg har det vanskelig å forstå hva det er du vil ha. Dette er fullstendig gjennomsiktighet. Kjenner du til en annen traderom som du kan se og lære av gratis. Jeg vet ikke hvor din pessism kommer fra. Du må fortsatt slite. Har du oppnådd konsistens ennå, hvis ikke bare slutte med. Jeg kunne ikke ha gjort t noe lettere for deg. Jeg vil gjerne høre kommentarene dine etter at du har sjekket det ut, som jeg ville høre om kommentarer fra noen. Jeg skulle ønske jeg hadde en mulighet som dette da jeg begynte. Uansett, er det for deg hvis du vil, hvis ikke det er din beslutning. Jeg er en forex-coach som ble mentorert av en 26 års InterBank Chief Dealer. Og alle som liker det de ser kan få fri tilgang til den faktiske traderommet (ikke bare et webkameravisning). Men hvis du bare vil stoppe med daglig for NY-sesjonen, kan du gjøre det gratis. gode handler, Sam P. S. Når jeg kommer tilbake til traderommet på mandag, vil jeg legge ut transkripsjonene for denne uken. Money Management er alt .. Sist redigert av shakespeare515 18 juni 2010 klokka 18:14. Årsak: Lagt til PS. Opprinnelig skrevet av wackypete2 Bare ignorere hr. Pyssy-ikke-fin. Hes som dette på alle tråder her. Ingenting verdt å si. Skal bli forbudt IMO. Positivt, Id liker å sjekke ut handlekurven din. Tidsrammer du oppgav, er at New York time, takk Peter, ja de gangene er New York. Dens 5 am hvor jeg er så det virker mørkt i traderommet først. Jeg begynner vanligvis ikke å ta handler til ca 9 EST eller så. Så ikke bekymre deg hvis du er litt sen. Det er en solid 4 timers handel per dag. Vår online handelssalong går hele 24 timer. Det er også en chat-knapp på webkamera-skjermen, så vær så snill å snakke med meg under økten. Jeg svarer i stemmen til deg når jeg ser chatten din. Sørg for å gi meg beskjed om hvordan du liker økten. Money Management er alt .. Originally Posted by shakespeare515 trade updated on eurjpy took half off at 88 fr 22 pips. vi flytter stopp tap i andre halvdel for å bryte jevn og skyter til neste mål på 112.70 Denne handelen ble også postet OG CALLED LIVE og i sanntid på linken for webkamera, jeg også satt den her. (sjekk tidspunktet for innleggene), men vil ikke legge ut mer live på dette forumet for det enkle faktum at jeg for tiden driver en traderom og ikke personlig kan imøtekomme deg, mr. Psss. men for de som ønsker å se oss, handler vi, vi aredoing hva vi gjør hver dag. trading forex konsekvent .. btw, for de som bare har lest denne tråden, introduserte jeg meg selv i denne tråden. Money Management er alt .. Sist redigert av shakespeare515 21 juni 2010 kl 9:12.

No comments:

Post a Comment